4 Ağustos 2015 Salı

Organik bunlaaaaar:)

           Bayılırım evde birşeyler yetiştirmeye...Annemden geçti sanırım bu sevgim,ben küçükken evin her yerinde çiçekler vardı.Küçücük eve biz sığışır,onlar evin en güzel yerlerine ferah ferah kurulurlardı.Ben daha ziyade amaca yönelik şeyler yetiştirmeyi seviyorum:) domates,biber,maydanoz,fesleğen,dereotu falan yetiştirmeye çalışıyorum en organiğinden :) Öyle zevkli ki bilen bilir,sanırsın dünya üzerinde ilk domates ve biberi ben yetiştirdim!Öyle bir gurur ve mutluluk ki sorma gitsin:) Piyasada satılan kimyasal hiç bir gübreyi kullanmadım.Evde yetiştirmemin ne anlamı kalıyor o zaman? Pazarda,manavda suni gübreli dünya kadar domates var zaten.Benim ki az olsun,öz olsun.Domates domates gibi koksun,biber ye beni desin istiyorum...
          Dört gözle beklediğim o an geldi ve ilk mahsullerimi aldım arkası gelen olur umarım:)



Bunlar nefis cherry domateslerim :)

Bu da benim biricik süs biberim:)
Hiçbir kimyasal gübre kullanmadım dediğim gibi ama yumurta kabuklarını biriktirdim,rondoda çektim ve toprağa onu karıştırdım kalsiyum desteği olsun diye açıkçası onun etkisi olduğunu düşünüyorum.Sizde benim gibi meraklıysanız deneyin derim :)

1 yorum:

  1. maşaallah süper. aklınla bin yaşa. gelecek yıl ben de deneyeceğim.

    YanıtlaSil