28 Temmuz 2015 Salı

Kahramanmaraş ve Fırnız Çayı

             Gelen misafirlerimizle hemen komşumuz olan Kahramanmaraş'a gidelim dedik.Yıllardan beri gitmemiştim bizim içinde iyi oldu.Önce şehir merkezine uğradık,tarihi çarşıyı gezdik.



               Güzel bir çarşıydı. Maraş'ın yöresel oyma sandıkları,minik mücevher kutuları,tarhanası kısacası ne ararsan vardı.Tam öğle sıcağı olduğu için kaleye çıkmadık asıl hedefimiz olan Fırnız'a doğru yola koyulduk.Kahramanmaraş'ı geçtikten sonra Göksun yolundaymış.Aslında tam olarak yerini bulabildik mi bilmiyorum ama gördüğümüz bize yetti:)








            Su öyle soğuk öyle soğuktu ki bıçak gibi kesiyordu resmen.Suyun hemen üzerine yapılmış çardaklar vardı,istersen ayakların suyun içinde otur oturabildiğin kadar.Yapmadım mı tabi ki yaptım:) Önce çok üşüdü ama sonra alıştı ayacıklarım:) 
             Alabalıklar canlı canlı yüzüyorlar.Siparişe göre hemen yakalanıp temizleniyor ve ızgarada pişirilip servis ediliyor.Canlı alıp sende pişirebiliyormuşsun,canlının tanesi 3,5 Tl,ızgara 12 Tl.Biz ızgara siparişimizi verdik,çardağa soframız açıldı,balıklarımız,salatamız geldi.Rüzgar ve suyun sesi eşliğinde keyifle yedik.Daha önce neden gitmedim diye pek hayıflandım ama artık sık sık gideceğim kesin...

          Maraş'a kadar gelmişken dondurma yemeden dönülmeyeceği için soluğu Yaşar Pastanesinde aldık...








Gidenler bilirler,pastanenin tüm duvarı antika eşyalar,hatıra fotolarla doludur.çok kalabalık olduğu için sadece oturduğumuz kısımdakileri fotoğraflayabildim:)



           Dondurmamızı da yedik,yorgun ama mutlu evimize doğru yola koyulduk.Çok güzel bir gündü,Allah herkese de bizlere de tekrarını ve daha güzellerini nasip etsin inşallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder