13 Ağustos 2015 Perşembe

KUŞ KOVUCULARIN ŞAHI :))

            Malum kendi çapımda bişeyler yetiştirmeye çalışıyorum balkonumda amaaaa kuşlarım bu durumdan hiç hoşlanmadılar ve sürekli bir sabotaj peşindeler.Saksılarım dilek ağacına döndü sayelerinde,uzun sopalara şeritler halinde kestiğim siyah naylon taktım rüzgarda sallandıkça korkar gelmezler diye.Dün bir kuşu ağzıyla onu parçalamaya çalışırken yakaladım. Biberlerimin çiçeklerini dört gözle beklerken bi de bakıyorum serçeler tarafından;muntazam bir şekilde tepe kısımları budanmış,ne çiçek kalmış,ne bişey...Kısacası ev ikimize dar!Neler yaptım kurtulmak için,salkım saçak poşetler,rüzgar gülleri,renkli kağıtlardan şeritler...Bana mısın demiyor,gelip yanında poz veriyorlar benimle dalga geçercesine :) 
           İnternette  konuya mahsuben araştırma yaparken,neler buldum neler...Sadece ben değilmişim kuşlardan illallah eden,herkes kurtulmanın peşinde ama etkili,kesin yöntem bulan yok.1-2 gün uzak dursalar bile 3. gün tehlike olmadığını anlayıp yine gelmeye başlıyorlarmış.Sitelerde kuş kovucu ismiyle satılan birçok ürün var.Ultrasonic ses yayıcılar,kuşların oturmasını engellemek için diken görünümünde teller,kocaman kocaman gözlü balonlar...Hiçbirisi kesin çare olmadığı için karar veremedim ne yapacağıma.Derken bir sitede; kartal,şahin gibi yırtıcı kuşlardan veya kocaman gözlü baykuşlardan korktukları ve balkondan uzak durdukları yazıyordu.Çıktım dışarı 3 boyutlu maket gibi baykuş,kartal aramaya...Birkaç kırtasiyeye sordum ters ters baktılar bana :) Madem bulamadım ben yaparım dedim kendi kendime; aldım cd,cd kalemi ve geldim evime...

Orjinal,eşsiz kuş kovucum için malzemeler:

Beyaz karton,cd,cd kalemi,boş pet şişe,mavi veya siyah keçeli kalem,silikon tabancası

Önce cd'nin üzerine kanat tüy görüntüsü vermek için minik v harfleri yaptım.


           Sonra beyaz kartondan iki boy olacak şekilde yuvarlaklar kestim.Küçük olanları gözbebeği olacağı için mavi keçeli ile boyadım.Beyazın üzerine ortalayıp silikonla yapıştırdım.


               Cd'nin üzerine yapıştırdım.Pet şişenin(bende gazoz şişesi vardı) düz kısmını kesip çıkardım.Kanat gibi makasla kestim.Çok düzlemeye uğraşmadan cd'nin arkasına yapıştırdım.


            Sonra kanatlara da tüy görünümü verdim.Dehşet kuş kovucum böylece hazır oldu :))))O kocaman gözlerle biz bile ürktük eşimle:) Cd'nin ortasını deldim,ip geçirip balkona astım.Umarım etkili olur,yaşayıp görücez artık.Allah' a emanet olun,kuşsuz günler dilerim hepimize:)

2 yorum:

  1. Plastik kuşkonmaz dikeni , kuş kovucu ilaç ve kuş kovucu tel olarakta bilinmektedir. Toptan ve parakende olarak satışa sunulan kuşkonmaz ürünleri web sitemiz üzerinden alabilirsiniz. Siparişleriniz aynı gün kargolanır. Kuş kovucu ürünlerimiz sabit 10 TL fiyat ile hizmetinize sunulmaktadır. Kuşkonmaz dikeni kullanarak sizlerde kuşlardan ve getirdiği sağlık problemlerinden uzak bir yaşam alanı oluşturabilirsiniz. Expel kuşkonmaz bariyer ile kuşlara zarar vermeden karga, güvercin ve martı gibi büyük kuşlardan plastik kuşkonmaz ile kurtulun

    YanıtlaSil
  2. Kuş kovucu ürünler arasında en etkilisi olan plastik kuşkonmaz bariyer ürünü martı, güvercin, karga kovucu olarak kullanılmaktadır. Ürünümüz genellikle pencere önüne konan kuşları engellemek amacı ile, havaalanlarında ise kuş çarpmalarını engellemek amacı ile, fabrika, endüstriyel alanlarda ise kuş kaçırıcı ürün olarak sıklıkla kullanılmaktadır. Güvercin kovma yöntemleri arasında en basit ve en etkili çözümdür. Kuş kovucu ürünler ile sizler de kuş kontrolü yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil