4 Mart 2015 Çarşamba

Amiiiinnnnnnnnn...

Allahım!
 
Güçlülerin yüzüne gerceği söylemek için, ve zayıfların alkışını ve sevgisini kazanmak amacıyla yalan söylememek için bana yardım et...
Eğer bana para verirsen mutluluğumu alma, ve eğer bana güç verirsen muhakeme yeteneğimi çıkarma...
Eğer başarı verirsen, alçakgönüllülüğü çıkarma...
Eğer bana alçakgönüllülük verirsen, saygınlığımı çıkarma...
Görünenin diğer yüzünü tanımama yardım et...
Benim düşüncelerime katılmıyorlar diye bana karşı olanları hainlikle suçlayarak, onların karşısında suçlu duruma düşmeme izin verme...
Kendimi sever gibi digerlerini sevmeyi, ve digerlerini yargılıyormuş gibi kendimi yargılamayı öğret bana...
Başarılı olduğum zaman sarhoşluğuna,başarısız olursam umutsuzluğa düşmeme izin verme...Daha ziyade; başarısızlığın, başarının öncesindeki bir deneme olduğunu hatırlamamı sağla...
Hoşgörünün, güçlerin en büyüğü olduğunu, ve intikam arzusunun zayıflığın ilk belirtisi olduğunu öğret bana...
Eğer beni paradan yoksun bırakırsan, bana umudu bırak ve eğer beni başarıdan yoksun bırakırsan, başarısızlığı yenebilmek için irade gücünü  bırak bana...
Eğer beni sağlıktan yoksun bırakırsan, inancın lütfunu bırak...
Eğer insanlara zarar verirsem, özür dileme gücü ver bana, ve eğer insanlar bana zarar verirse, affetme ve merhamet gücü ver bana...
 
















Allahım!

Eğer seni unutursam, sen beni unutma. Cunku sen merhamet edenlerin en merhametlisisin...

 
MAHATMA GANDHI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder