31 Ağustos 2014 Pazar

Köy gezisi...

         Halamlar dün bizi köye davet ettiler.Köy dediysem mahalle oldu artık ve koku olur diye hayvan beslenmesine bile izin verilmiyormuş.Eski doğal halinden eser yok...Dipdibe 2-3katlı şehir merkezindeki evleri aratmayan evler var;hem mimari,hem de dekorasyon olarak.Hatta halamın mutfağı ankastre! o kadar söylüyorum başka da bişey demiyorum :)))) Bizim için mükellef bir sofra kurulmuş ve tanıdıklarımızın çoğu da çağırılmıştı.Çoluk çocuk 15-20 kişi vardık.Curcuna,hareket,bol sohbet iyi geldi.Turist Ömer gibi fotoğraf çekmem hoş karşılanmaz diye çekmedim,belki de hepsinin instagramda hesabı var ama bilemedim:) Evin bahçesi çok güzel ve geniş ama toplanıp getirilecek pek bişey yoktu.O yüzden evin 2 km kadar uzağında olan tarlalarına götürdüler bizi, gelmişken bişeyler toplasaydım diye söyleyince.Tarlada ayrılmaz üçlü domates,biber,patlıcan onun dışında bamya,incir ve acur vardı.Allah öyle büyük,öyle yüce ki her yerde onu görebiliyorsunuz. Yanyana aynı toprakta yetişiyor ama hepsi farklı renk,farklı doku ve tatta...Hele o inciri ikiye bölüp içini uzun bir süre incelemişliğim var.O ne muhteşem bir diziliş,o ne ahenk!!! Aynı şey zarından ayırıp baktığınızda turunçgillerde de geçerli.Tamamen yüce yaradanın tecellisi her biri.Şükürler olsun bize verdiği her nimete...Halam ve ben bişeyler toplayıp eve döndük,hep beraber semaverde mis gibi demlenmiş çayımızı hafif hafif esen rüzgarın yarenliğinde içtik.Güzel ve özel bir gündü,emeği geçen herkese teşekkürler,bu günü yaşamamızı nasip eden rabbime de binlerce şükürler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder