25 Mayıs 2015 Pazartesi

İSYAN!!!

          Tarifsiz isyanlardayım yine yeni yeniden! İçimde söylemek için delirdiğim ama kırılır,üzülür diye deli gibi tuttuklarım!!!

Sürekli yüzüme bakarak yalanları sıralayan kadına;
Sen aslında yalancının önde gidenisin ve ben bu yalanlarını yutmuyorum demek istiyorum!

Hiçbir samimiyetim olmayan komşunun saatlerce evimden elektrik alarak güneş enerjisini tamir ettirmesine,
sen ne hadsiz bir kadınsın, benim dışımda hiç mi komşun yok elinsaf demek istiyorum!

Çok bilmiş olan tanıdığıma ve tanıdığıma bin pişman olduğuma;
Sen tanıdığım en küstah aynı zamanda en cahil insansın demek istiyorum!

Bir diyare oldu diye yatak döşek yatan ve benden geçmiş olsun diye ziyaret bekleyen lüzumsuza,
Hayatta ne ciddi dertler var, bu ne şımarıklık yeter artık demek istiyorum!

Sağlıklı beslenmeyle kafayı bozan ve mütemadiyen akıl veren akılsıza,
Sen sağlıklı beslen ve ilk kazık çakan insan olarak tarihe geç, ben ölümlü olmaya razıyım demek istiyorum!

2-3 kilo fazlası olan insanların şımarıkça zayıflamam lazım dediklerinde;
Sahneye mi çıkacaksın,dizi teklifi mi var demek istiyorum!

Sürekli dinden imandan bahseden ve 5 vakit namazını kaçırmayan zatlara; 

Haksız yere bir müslümanın kalbini kırmak, kabeyi yetmiş defa yıkmaktan daha günahtır."Benim huzuruma ne ile gelirseniz gelin affederim ancak kul hakkı ile gelmeyin" hadislerini hatırlatmak istiyorum.

2'li kaseyi önce kutuda yalnız bir tanesini,sonra diğerini içine bayat pastalar doldurup getirerek ve bu tabakta senin olsun diyerek bir hediyeyi iki seferde getiren pişkine;
Sen o bit kadar beyninle benimle dalga mı geçiyorsun.Benim senin hediyene ihtiyacım yok,saygım ve sevgimi sıfırladın haberin olsun demek istiyorum!

Kendini dünyanın merkezinde sanan ve herkesin onun istek,emir ve hislerine göre yaşamasını bekleyen,yaşamayanları cezalandıran narsiste;
Sen aslında yaratılan her fani gibi sıradan bir kulsun ve seni bizlerden ayıran tek kaliteli vasfın yok!Artık şu dev aynanı kır,sende kurtul,bizde demek istiyorum!

Kendi ailesine dair herşeyi devlet sırrı edasıyla saklayan mahalle teyzesinin ısrarla oturduğum binayı öğrenmeye çalışmasına;
Sen neyin peşindesin be kadın,ben senin kızın nerde oturuyor biliyor muyum,ayrıca zerre kadar umrumda değil.Sende sakın beni merak edip kurcalama demek istiyorum!

Elim çok lezzetlidir,yemeğim nefis olur diyen bayana;
ben senin yemeklerini yememek için her seferinde "midem çok kötü,hiçbirşey yiyemiyorum" dediğimde durumun vehametini hiç mi anlamadın demek istiyorum!

Kendi evinde herkesi hazırolda tutan güya temiz titiz olan ama bana gelince çay kaşığını koltuğun kenarına koyan görgüsüze;
Sen nasıl bir mahluksun,senin evini dışında her yer çöplük mü?Sakın bir daha hudutlarımda seni görmeyeyim demek istiyorum!

Tüm bunları diyemiyorum ve içimde katman katman birikiyor.Allah sonumu hayretsin inşallah!

3 yorum:

  1. Ayyyy tek benim hayatımda böyle vasıfsız insanlar var sanıyor dum oysaki yalnız değilmişim buna sevindiğim kadar böylee insanlarun etrafımızda olmasından daaa nefrey ediyorum allah bize sabır versin ozaman canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim :) Hem sabır, hem sağlık versin inşallah.Bu söylemek isteyip söyleyemediklerim yüzünden dün acile zor yetiştim migren atağı geçiriyormuşum.Kortizonlu diyazem ve iki serumla zar zor ayağa kalktım.Kimsenin ruhu duymadı olan bana oldu valla!

      Sil
  2. Ayyyy tek benim hayatımda böyle vasıfsız insanlar var sanıyor dum oysaki yalnız değilmişim buna sevindiğim kadar böylee insanlarun etrafımızda olmasından daaa nefrey ediyorum allah bize sabır versin ozaman canım:)

    YanıtlaSil